Smoelenboek, linkedin

18/04/08-Spoetnikgevoelens. Het is leuk om te weten hoe “vrienden” elkaar ontmoeten en presenterenen via Hyves. Ik blijf er even ver van. Het was via een oud collega, jonge knaap overigens, dat ik bekend werd met linkedin en Hyves. Mij direct opgegeven voor Linkedin en af en toe krijg ik dan een berichtje met de maandelijkse Linkedin network update en zie hoe het netwerk van de jonge man zich weer heeft uitgebreid. Hij heeft inmiddels 333 connecties. Ik maar 11. Nu moet ik wel zeggen dat hij er een leuke foto bij heeft geplaatst en ik niet.
Maar als alle Spoetnik cursisten zich nu eens zouden aanmelden, dan kan ik misschien een beetje in de buurt komen.  In ieder geval heb ik de afgelopen week, dankzij de Spoetnikcursus weer 2 hele aardige en waardevolle connecties aangeknoopt en 1 zit er nog in de wacht. Netwerken moet je ook leren.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bibliotheek, Spoetnik

Geef een reactie

