Rollyo versus Google

05/05/08-S-gevoelens. En zo rolt de Spoetnik cursus langzamerhand naar het einde of wordt het het begin van iets heel moois.Inmiddels zijn er zoveel mooie web 2.0. toepassingen aan mijn gezichtsveld voorbij getrokken. Dat het moeilijk kiezen zal worden waarmee door te gaan. Nu is er in week 12 de kennismaking met Rollyo en Google aangepast zoeken. Van Rollyo ben ik het meest gecharmeerd, een nieuwe outfit naast de bekende google opmaak. Mooi bij Rollyo vind ik dat er duidelijk in beeld komt welke url’s zijn toegelaten tot de zoekmachine. Het zoeken op een specifieke zoekterm van door jou gewenste sites, instanties vind ik een welkome aanvulling. Ik denk dat ik daar persoonlijk wel gebruik van bllijf maken. Of ik daarmee anderen ook blij kan maken? In ieder geval “zoek gezond” is voor mij een aanwinst!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Spoetnik

Geef een reactie

