Lekker ding – zo’n Ipad !

Van de afdeling heb ik de Ipad2 op proef. Het leek  een hebbeding (gadget).
Maar terecht neem ik deel aan menige enquete en prijsvraag, helaas tot nu toe géén Ipad prijs.

Nu blijkt dat onze bieb als proef deze oogappel  heeft aangeschaft. In de wandelgangen is het van Joost, maar Joost is met vakantie en nu is het mijn beurt, om de appels te plukken. En die zijn lekker!
Ook het vullen van dit blog, wat mij de laatste tijd wat veel was geworden, omdat het altijd toch weer even meer tijd kost dan gewenst,
lijkt met zo’n  Ipad een fluitje van een cent.  Althans ik heb nu géén letter in beeld, maar vertrouw erop dat het uiteindelijk goed komt.
Ik heb nu de goede “knop,  zwier, slag”  te pakken. Nu rest mij  er nog iets zinnigs van te maken.

Voor een bibliotheek,  lijkt dit een uitgelezen zaak, zo krijgen we weer meer toekomst.
Bijvoorbeeld door apps  aan te slepen, een speciale (deel)bibliotheek in te richten. Ibieb.

Het wordt tijd dat Joost weer terug komt van vakantie, want ik kan geen apps downloaden, omdat ik de code niet ken. 
Alleen Joost mag het (tot nu toe) weten?!

Gelukkig blijkt het aanbod van de medische bibliotheek al grotendeels Ipad proof. Ook hierbij is een inlog nodig, maar daar hebben we Joost niet voor nodig.

Hebt u goede ideeën voor de dienstverlening door de bibliotheek via de Ipad.
Plaats dan uw serieuze reactie op dit bericht.

Ondertussen begin ik met sparen! apps.

Dat duurt even, dus wees gerust u wordt voorlopig nog niet overspoeld met blogberichten.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bibliotheek, carriere, internet, Zonder categorie

Geef een reactie

