Pleister idee “Valt wel mee”.

Op dit moment ben ik even in de ban van de pleisters.

Ik heb een ontsierende bloedvlek op mijn gezicht. Ik zie het zelf niet (voel het wel) en wat je niet ziet is er niet. Nou zo werkt het toch niet. Omdat het mij in de spiegel kijkende toch niet zint heb ik er een pleister op geplakt.  Een gewone huidkleurige, misschien iets te fors geknipt, niets sierlijks aan.

Het resultaat is dat tegemoetkomers nu denken, dat ik van de fiets ben gevallen, me gesneden heb,  zwaar letsel heb opgelopen.

De pleister trekt dus de aandacht. Bijwerking?

Maar om iedere keer uit te moeten leggen dat ik niet gevallen ben, het onschuldig is, het mee valt kreeg ik het idee om Hansaplast te vragen pleisters op de markt te brengen met het opschrift “Valt mee” of “Komt goed”.

Simpel idee, zal vast al eens iemand op gekomen zijn. Via Google zie ik alleen een variant in Amerika. Cry about it bandages

 

Ligt hier nog een gat in de Nederlandse markt? Iets voor een fundraising project?

Emma pleister
Op dit moment loopt de pleistercampagne van de Stichting Emma Kinderziekenhuis AMC. Deze Pleistercampagne van Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC doet mee aan de verkiezing van de NRC Charity Award.

Je kunt je stem uitbrengen tot 15 september 2014)
via de website van de NRC Charity Award

 

Ik beveel,
zowel de Emma pleister actie
als de NRC Charity Award verkiezing
van harte bij U aan.

t Bidocblog

 

Bestel hier je Emma Pleister Van de opbrengst van 1 pakje pleisters wordt €2,- gebruikt om van het Emma Kinderziekenhuis AMC hét kinderziekenhuis van de toekomst te maken. Koop ze, en plak ze, om het Emma beter te maken!

 


 

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder AMC

Geef een reactie

